
خداونــــدگارا !به دل نگیـــر اگـر گاهـــے"زبانـــم" از شکرت بـــاز مے ایســـتد ! xa0 تقصیـــرے ندارد ... قاصـــر اســتکــم مے آورد در برابـر بزرگـــے ات ...لکنــــت مے گیـــرند واژه هایـــم در برابــــرت !xa0در دلـــم اما همیشــه...xa0ذکــر خـــیرت جاریســت .... xa0...
ادامه مطلب